czwartek, 28 lipca 2016

Wakacyjne kolczyki



   Witam wszystkich! Korzystam z burzowej pogody i wymyślam kolczyki na lepszą pogodę;-) - kiedyś musi nadejść ten dzień, nie wiem tylko czy w tym roku. Jak sami widzicie nie zrobiłam czegoś skomplikowanego - bo nie chodzi o to, żeby się namęczyć;-). Wykorzystałam tym razem srebrne bigle otwarte- kupiłam kiedyś pare par i ładnie się przyciemniły, do tego baza kolczyka- ta na pewno nie jest srebrna bo kosztowała z 2 zł i to z rok temu. Zawiesiłam na kółeczkach otwartych "pastylki"( jak je kupowałam to tak się nazywały, ale teraz w sklepie zauważyłam opis- kółka) z masy perłowej. Wybrałam kolory od czerwonego po ciemny brąz- każdy może kupić dla siebie kolor jaki tylko sobie wymarzy - wybór w sklepach jest ogromny. Teraz tylko kolczyki na uszy i gotowe!!!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz