piątek, 1 kwietnia 2016

Krok po kroku - kolczyki z kaboszonami!


   Zrobienie tych kolczyków trwa kilka minut- dosłownie. Brakowało mi czegoś do szarej bluzki,
a powstała biżuteria jest w kolorze miedzianej plus srebrne podklejenie. Ale po kolei...


 Materiał:
- baza kolczyka z biglem angielskim,
- kaboszony szklane,
- klej uniwersalny UHU,
- papier kolorowy- tutaj srebrny,
- nożyczki.














   Zaczynamy od nałożenia kleju na kaboszon-
na płaską stronę. Każdy musi wyczuć ilość kleju- ja nakładałam wpierw za dużo i wyciekał mi bokiem, późnej za mało i kaboszon mi odpadł przy noszeniu. Po czwartej parze kolczyków już wiem ile jest w sam raz;-). Przyklejam do wybranego papieru - najlepiej korzystać z gazet o modzie- można wybrać jakikolwiek wzór. Ja wybrałam papier kolorowy, szkolny- srebrny. Jeżeli papier jest cienki należy podkleić go taśmą klejącą. Ja specjalnie tego nie zrobiłam dla efektu "plamek".  Jak widać na zdjęciu.
   Po pół godzinie- czas względny( jak się śpieszę to jest to kwadrans,
 
a jak mam czas to i z godzinkę), wycinam. Następnie klej trafia na
bazę kolczyka i to już prawie koniec- teraz tylko kaboszon trzeba umieścić na miejscu. Dociskamy i czekamy aż wszystko ładnie się
połączy- ja stawiam na 24 h- ale to nadal czas względny;-)



                                  Fajnego robienia i miłego noszenia własnych kolczyków!!!




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz